loading...

maspab

maspab

بازدید : 276
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چگونه پوشت استايل شما را از ديگران متمايز ميكند

دستمال جيبي مردانه يا پوشت ، هر اسمي كه روي آن بگذاريد فرقي نميكند. اين اكسسوري تاثير فوق العاده اي بر روي استايل شما خواهد داشت. هيچ چيز به اندازه پوشت نميتواند در استايل شما غوغا كند. اكسسوري پوشت را ميتواند بدون كراوات و با كراوات نيز ست كنيد و كلي خوش تيپ شويد. شايل قابل باور نباشد اما پوشت در استايل كژوال نيزكاربرد دارد. قابل باور نيست؟

براي اينكه بتوانيد از پوشت در استايل خود استفاده كنيد فقط به كمي شجاعت نياز داريد

پوشت بايد در عين سادگي و زيبايي ،مدرن وامروزي نيز باشد . يك دستمال جيبي اگر به درستي طرح و رنگ آن انتخاب شده باشد . ميتواند در مدت زمان كمتر 10 ثانيه استايل شما را جذاب تر و شيك تر جلوه بدهد. شما بايد بدانيد كه چطور از آن استفاده كنيد . چگونه تا بخورد و چگونه با ديگر اكسسوري ها و لباس ها ست شود . اگر اين سوالات در مورد پوشت نيز براي شما هم به وجود آمده است اين مطلب را تا انتها بخوانيد تا راه هاي تركيب كردن رنگ و طرح اين اكسسوري را با كراوات و كت و پيراهن ياد بگيريد و با استفاده كردن از آن در استايل خود ديگران را شوكه كنيد

پوشت چيست ؟

پوشت يا دستمال جيبي نوعي اكسسوري مردانه است اگر شما بتوانيد به خوبي و به درستي از اين دستمال جيبي تزئيني استفاده كنيد و ياد گرفته باشيد كه آن را به صورت صحيح تا كنيد خواهيد دانست كه هيچ محدوديتي براي استفاده از آن در مراسم ها و موقعيت هاي مختلف نخواهد داشت.

به ياد داشته باشيد كه انتخاب پيراهن مردانه اول انتخاب كت و شلوار مرحله دوم و به ترتيب انتخاب كراوات و پوشت چهارمين عنصري است كه رنگ آن با رنگ كراوات بايد در تضاد باشد اما هارمونيك باشد .

اما آنچه كه در انتخاب پوشت بسيار مهم است طرح كت است . طرح كت هرچه ساده تر باشد قدرت انتخاب شما در پسنديدن پوشت هاي طرح دار بالاتر خواهد رفت . و برعكس

قانون انتخاب طرح معكوس بين كت و پوشت در پيراهن هم صادق است . وقتي پيراهن رنگي يا طرحدار است خوب است يك پوشت ساده در تناژ رنگي انتخاب كنيد . همينطور اگر قرار است در يك ميهماني از كتي ساده و سرمه يا خاكستري استفاده كنيد . با دست و دلبازي ميتوانيد دستمال جيبي رنگي و طرح دار شلوغ با كت وشلواري هم سطح را انتخاب كنيد . كت و شلوار با رنگ خنثي اينجا اهميت خود را نشان ميدهد . و قدرت تركيب پذيري خود را به نمايش ميگذارد .

اما خاص ترين رنگ و طرح در پوشت متعلق به رنگ مشكي است . علت آن هم اين است كه انتخاب افرد خاص است . دستمال جيبي مشكي جلوه اي جذاب و مرموز به استايل ميبخشد .

اگر كت و شلوار شما مشكي است و رنگ پوشتي كه انتخاب كرده ايد مشكي است بهتر است جنس پوشت از ساتن و پارچه هاي براق باشد . اينگونه مشكل ديده نشدن پوشت نيز حل خواهد شد . اين تركيب كاملا رسمي است .

نكات مهم در خريد و استفاده از پوشت

قبل از خريد از فروشنده بخواهيد كه به چندين مدل مختلف پوشت را تا بزند . تا مطئن شويد به چندين روش ميتوانيد از آن استفاده كنيد .

پوشت سفيد و پوشت دو رو لازمه همه آقايان است .

لبه هاي پوشت بايد دوبل رول و دست دوز باشد . از انتخاب پوشت هاي كوچك خودداري كنيد . استاندارد اندازه آن 40*40 است تا در جيب شما پايين نرود. حتما در ليست خريد خود پوشتي با لبه هاي متفاوت قرار دهيد . مانند پوشت سفيد يا قرمز با لبه آبي يا سرمه اي زيرا ميتواند به رنگ ها هماهنگي بيشتري ببخشد . دقت داشته باشيد بهتر است كه جنس دستمال جيبي از از نخ و ساتن و ابريشم باشد .

منبع: پوشت؛ جذاب و مردانه

پوشت ها در دو نوع استفاده مي شوند: ساده (تك رنگ) و طرح دار.

آيا پوشت بايد با كراوات ست باشد؟

سوالي كه آقايان هميشه به هنگام خريد پوشت از خود مي پرسند اين است كه آيا پوشت بايد با كراوات ست باشد؟ پاسخ اينگونه است كه خير. لازم به ست بودن پوشت با كراوات نيست. وظيفه يك پوشت برقراري تعادل در نوع پوشش شما و هارموني رنگ ها در لباس هاي شما مي باشد. چه با هماهنگي ميان الگوهاي اجزاي لباس شما يا با ايجاد يك كنتراست رنگي. اگر براي شما مهم است كه در هنگام استفاده از نوع پوشش رسمي از ديگران سر باشيد بهتر است به هنگام انتخاب پوشت و كراوات گزينه مشابه را انتخاب نكنيد.

چگونگي ست كردن پوشت با كت ،كراوات و پيراهن:

در نظر داشته باشيد كه دستمال جيب وطرح و الگوي آن وهمچنين نحوه تا زدن آن،بر روي استايل شما تا ثير بسياري دارد.آيا با قوانين ونحوه واصول، ست كردن پوشت آشنايي داريد؟

در ادامه مقاله به چندين مورد از اين اصول و قوانين اشاره خواهيم داشت،براي درك بهتر اين موضوع مهم است بدانيد كه اكسسوري ها نه تنها يك قطعه اضافه روي پوشش لباس شما نيستند، بلكه مي توانند سبكي از پوشش مردانه را براي شما شكل داده و به نمايش بگذارند. كافي است بدانيد براي هماهنگي ورسيدن به يك تركيب جذاب ومناسب شما بايد با كمك اكسسوري ها، استايل خود را بسازيد.

چند روش ست كردن پوشت :

پوشت ساده :

كراوات طرح دار با دستمال جيبي ساده،تركيب پيراهن راه راه،آبي كمرنگ با كت سرمه اي كراوات زرد وآبي و پوشت زرد رنگ محشر ميشود.

دستمال جيبي داراي طرح خاص:

زماني ميرسد كه در يك ميهماني مي بايد رسمي بودن ويا غير رسمي بودن را در ست لباس خود در نظر گرفته،ميخواهيد لباس هاي خود و رنگ آنها را با هم تركيب كنيد، يك دستمال جيبي ابريشمي و يك كراوات بافتني با يكديگر تفاوت دارند.ولي گاهي تركيب قشنگي دارند.در چنين مرحله اي شما بايد در ابتدا پيراهن خود را با رنگ مورد نظر،شيري،سفيد ،استخواني يا آبي روشن انتخاب كنيد.فراموش نكنيد اين رنگ از پيراهن ها با وجود اكسسوري ها هماهنگي دارند ودر مرحله ي سوم رنگ كراوات را كه نقش مهمي در هارموني رنگها و استايل را دارا است انتخاب كنيد.مرحله ي چهارم كه عنصر پوشت است و رنگ ان حتما بايد با رنگ كراوات هارموني يا تضاد داشته ونبايد همرنگ باشند.

پوشت راه راه :

در زماني يك كراوات راه راه را با يك پوشت همرنگ بسته ايد و تر كيب بسيار چشم نوازي شكل ميگيرد،فراموش نكنيد در اين صورت بايد كت شما طرحش ساده باشد چرا كه اين نحوه ي جور كردن استايل با كت چارخانه نامناسب و عجيب به نظر ميرسد.

منبع: انواع پوشت ونحوه ست كردن آن:

در مراسم رسمي خود ، پوشت خود را با رنگي نزديك به كت و شلوار خود انتخاب كنيد و همچنين آن را بصورت كلاسيك تا بزنيد. همچنين شما مي توانيد از پوشتي كه كمي تفاوت رنگ با كت و شلوار شما دارد استفاده كنيد و همچنين استفاده از پوشت با الگوي دايره هاي سفيد نيز مناسب است.

پوشت هاي تك رنگ مناسب كت و شلوارهاي مشكي و خاكستري هستند. همچنين براي ست كردن پوشت با كت و شلوار سرمه اي مي توانيد از پوشتي با طرح قرمز استفاده كنيد.

در مراسم رسمي پوشت سفيد را انتخاب كنيد و همچنين پوشت سفيد با حاشيه طرح دار مي تواند انتخاب خوبي براي محل كار شما باشد.

منبع:7 اكسسوري مردانه براي اينكه مثل جنتلمن ها باشيد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 620
  • بازدید کلی : 12019
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه